אולי זה אתם? ענקית הפיצות מחפשת "דוגמן ידיים" למשרה מהחלומות

בסניפי דומינו'ס באוסטרליה ובניו זילנד תרים אחר מישהו שיסכים להציג את המנות של החברה • מהם תנאי הקבלה, כמה תשלום תוכלו לקבל על העסקתכם – ומה צריך לעשות כדי להגיש מועמדות?

אכילת פיצה. צילום: Thinkstock Photos

עבור מי שמכור לפיצה, אין תחושת סיפוק גדולה יותר מלאחוז במשולש פיצה מהביל (או, אם אתם כמו ג'ואי מ"חברים", שני מגשים) – ולקרב אותו כמעט ביראת כבוד לשפתיים, עד לרגע הנגיסה.

אלו מכם שהם פודיז יכולים לנצל את האהבה הזו לפיצה גם ברמה הכלכלית, אבל זה מגיע עם תנאי: צריכות להיות לכם כפות ידיים פוטוגניות. רשת דומינו'ס באוסטרליה ובניו זילנד מחפשת "דוגמן פיצה", או, ליתר דיוק, את הידיים שלו (או שלה) – והיא מוכנה לשלם 100 דולרים לשעה עבור הזכות לעשות שימוש בכפות ידי דוגמן הפיצה הנבחר.

"האם יש לך את כל המהלכים הנכונים להגביר את התיאבון?", נכתב באתר החברה בפרסום אחר דוגמן הידיים, כשבהמשך הגיעה השאלה/דרישה החשובה והכמעט מתבקש: "האם תסכים לא לאכול את האביזרים לפני תום הצילומים?".

מתאים לכם? דומינו'ס פיצה, צילום: דן פרץ


המועמדים למשרה מעוררת התיאבון צריכים להיות בני 18 ומעלה, ועליהם להיות מסוגלים להחזיק עד ארבע חתיכות של פיצה בכל יד מבלי לזוז במשך זמן ממושך. "אנחנו מאמינים שלכל פיצה של דומינו'ס מגיעה התצוגה המושלמת, וזו הסיבה שאנחנו תרים בקדחתנות אחר זוג הידיים המושלם והיציב", אמר מייקל טרייסי, מנהל מוצר ברשת המצליחה. "מלישת הבצק ועד להנחה העדינה של תוספות, אנחנו מסתמכים על הידיים בכל שלב בהכנת הפיצה. לכן, כשזה מגיע לשלב האחרון, שלב השיווק, חשוב שמוצרי הפיצה שלנו יצולמו בידיים הנכונות. למה? כי התפקיד הזה הוא לא פשוט בכלל".

לדברי טרייסי, מתיחת הגבינה דורשת חינניות של בלרינה לצד נחישות של מתאגרף. "למועמדים צריך להיות שליטה כמו של ג'דיי בעל יכולת 'להקפיא את הידיים' ללא תזוזה, כדי לגרום לצילום להתעורר לחיים – וכל זאת מבלי להישבר תחת לחץ אורות הבמה".

תנסו את מזלכם? סניף של דומינו'ס פיצה (ארכיון), צילום: Getty Images

על המעוניינים במשרה להגיש בקשה דרך אתר הרשת, כשהם מספקים את התמונה הטובה ביותר של הידיים שלהם אוחזות בפיצה או סרטון בן 30 שניות המציג את ידיהם מדגמנות פיצה. הזוכה יתבקש לחתום על טופס סודיות ויזכה לבלות יום שלם במטה החברה בבריסביין שבאוסטרליה. מעוניינים לנסות את מזלכם? כדאי לכם להזדרז, כי ההרשמה נסגרת ב-20 במאי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר